1. berätta om dig själv

Elvira Pihl, ja vem är det egentligen? det är en filur som bor i Uppsala, och har bott här hela sitt liv. Hon är uppvuxen i ett flertal villor som alltid legat utanför Uppsala city, i en överdrivet musikintresserad och stökig familj. hon har aldrig varit speciellt bollsportsintresserad men fastnade faktiskt för innebandy ett tag. nu är hennes tre största intressen dans, foto och ja - musik. 

Musik är något som jag alltid varit en liten del av, både i min familj, mina vänner och som jag upptäckt själv. R&B, Hiphop, Rock, Punk m.m, alla dessa och många fler genrer har alltid funnits där.

Så ja, det finns väl inte så mycket mer att säga egentligen! musikintresserad, utbildar mig till fotograf/författare/journalist & dansar.
(sedan älskar jag ju självklart att shoppa och utveckla min stil hela tiden. är också ett stort fan av tatueringar och piercings!)



Kommentarer
Postat av: Alex Jack Ralph

Jag skulle gärna vilja läsa något du skrivit författarmässigt om det finns!



sidenote: Någon har väldigt vackra ögon!

2011-12-06 @ 01:09:38
URL: http://alexjackralph.blogspot.com/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0