10. Hur ser din framtid ut?

Det här är ju lite likt "vad gör du om 50 år"-frågan. men jag kör ändå. 

Min framtid kommer förhoppningsvis se ljus ut! Jag har inte direkt dom högsta betygen i skolan men jag tror att allt löser sig ändå. Varför skulle det inte? :) 
Jag hoppas att jag får en fin familj, två-tre barn, ett hus, en fin man & att mina föräldrar lever länge och utan komplikationer. 
har inte så mycket mer att skriva men jag tror också mycket på ödet. och att allt händer när det händer liksom... man behöver inte stressa in i allt. ta dagen som det kommer och allt sånt!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0