11 år och redan bartender

i helgen kommer jag sitta och pilla med både bloggdesign och blogginlägg, har ändå inget bättre för mig så får fördriva tiden helt enkelt!
idag har jag i alla fall vart på upplandsmuséet med klassen och lärt mig lite mer om rasbiologi, efter det åkte jag och mamma till bolandcity och köpte in lite julpynt och massa god mat!
lagade wok grönsaker, kyckling och nudlar, sjuuuukt gott! måste lära mig så jag kan imponera på gäster som kommer och hälsar på. Jag menar, för några veckor sedan var min pappas kompis Ola hemma hos oss och hade tagit med sig sin son Sam 11 år, vi käkade middag, jag fick gott vin och allt var finemang, sen efter ett tag ropar mamma på mig att komma ner och se ett trolleritrick! Så jag, glad i hågen, går ner och får se Sam 11 år stå och göra mojihtos?!
Sjuuukt duktig grabb, och goda var dom också! mumselimums. får hyra in honom någon gång...

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0