14. Din största dröm

Min största dröm är att lyckas. Med alla mina mål, med allt jag gör i livet och med alla misstag som jag ska göra om och om igen. Min dröm är att lyckas inom arbete, familj, vänner och sådant som betyder en väldig massa för mig. Jag är väldigt mån om att lyckas och om jag inte gör det i vissa saker så kan jag bli jävligt stressad, förbannad och ilsken, vilket jag varit nu dom senaste två månaderna.

Men då finns det vissa människor, som gör en så förbannat jävla glad. Och ni, ni är för jävla bäst ♥

En lite mindre större dröm jag har är att åka jorden runt, men det har jag redan skrivit om så mycket här så det vet ju mina aktiva läsare redan om! 

Att drömma är viktigt.



Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0