16. Detta gör jag på helgerna

Beror ju självklart på men jag brukar oftast bara vara hemma och chilla! Efter en lång skolvecka så är jag oftast hur trött som helst. Men ibland så brukar jag gå på fest och ibland går jag på bio. Ibland åker jag och shoppar och ibland tar jag en fika. Ibland somnar jag full och trött hos någon kille som bor ALLDELES för långt ifrån stan. Ibland somnar jag hos en kille nykter, lycklig och totalt medveten om vart jag är och vad jag vill. (det där lät jätte snuskigt men ni fattar...) 

så there you go :) heheee.



Kommentarer
Postat av: Lindiboi

That so hawt.

Önskar att du kunde somna hos mig totalt medveten om vart du är och vad du (jag) vill ♥♥♥

2011-12-23 @ 11:31:20
URL: http://blackhole.devote.se

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0