19. En vän som bor långt ifrån

En av mina kära vänner som bor långt, långt från Uppsala heter Alexander. Han är en underbart snäll och givmild kille som bor uppe i dom norrländska skogarna, haha nejdå, Alex bor i en stad som heter Örnsköldsvik(Övik) och det är lite på så sätt som jag känner honom då jag har stora tjocka släkten där uppe!

Alex är en av få personer idag som verkligen bryr sig om allt och alla och försöker alltid göra en så glad som det bara går! Alex var den jag träffade när mormor dog. Alex var den som satt med mig i hamnen och fick mig att tänka på annat och för det, är jag verkligen tacksam ♥


stora Uppsala kramar till dig alex! ♥

Kommentarer
Postat av: hyrjbul

Ubepisig eyuni, avebupex ilavusuz enanihofas a an babez hubu ema anotujul!!!

2012-10-16 @ 13:22:37
URL: http://www.nuhikete.com

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0