4. En person du ser upp till

Herregud jag har inte en aning... har väl ingen stor förebild kanske men om jag måste välja så blir det väl beyonce, min mor, ben cohen och jerry greenfield (<- sök upp på google ni som inte vet, så kanske ni får ett leende på läpparna, eller sug på gottigheter)
Nej men skämt å sido med dom två sista så kan jag berätta att min mamma är verkligen underbar. Ja hon är en arbetsnarkoman och ja, hon prioriterar oftast diskning, städning och läggandet av lillebror framför att ha kvalitétstid med lilla mig. Men hon ger så enormt mycket kärlek på sitt lilla mammavis, och hon har fått tagit emot en hel del motgångar nu på senaste tiden med mormors bortgång och hela faderullan, och jag förstår inte hur hon kunde ta sig samman och se hela tragedin så snabbt och hitta så många bra och fyndiga lösningar på problem som jag bara skulle vilja glömma och tränga bort. Min mamma är den starkaste jag vet.
men min mamma är också bäst, kramgoigast, finast, vackrast, snällast, omtänksammast, kärleksfullast osv osv. Bästa bästa mamma ♥ jag älskar dig.


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0