6. en musikgenre som alltid är bra

Denna skulle egentligen hetat "bloggarna du läser" men ett sådant inlägg har jag redan gjort så jag döpte om den till överstående rubrik!
En musik genre som jag alltid har tyckt är bra är gammal rock/punk. bon jovi, the clash, creedance clearwater, R.E.M, bruce springsteen och många fler. sen har jag alltid älskar U2. jag och mamma brukar alltid lyssna på U2 när vi åker till norrland för att hälsa på släkten.
så här kommer självklart lite låtar också:
Bon Jovi - Bed of Roses
Creedance Clearwater - Bad Moon Rising
Rock the Casbah - The Clash
The Clash är ett av få band som står mig nära hjärtat, åh va dom är bra, åh... ♥ rock the casbah!


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0