9. om du var en superhjälte för en dag, vad skulle din superkraft vara

Nu finns det ju hur många coola superkrafter som helst. Osynlighet, superstark, supersnabb, man kan kasta eldklot, man kan göra saker till is, man kan vara smidig som catwoman eller kasta sig mellan hus i New York som spindelmannen. 
Jag älskar verkligen seriebaserade filmer/serier. Heroes var en serie jag följde med stor passion och en av mina favoritfilmer i kategorin "animerat" är The Incredibles (Superhjältarna på svenska). 

Så. Vad ska jag nu välja för supercool superkraft? Jag lutar mycket åt Osynlighet, har alltid tyckt det vore fett att kunna bli osynlig. Men på sista tiden har jag tänkt att det skulle vara underbart att kunna TELEPORTERA sig! Fattar ni hur skönt det skulle vara o slippa ta bussen till skolan eller hem från skolan? bara tänka sig bort. Fett najs. 

Så där har ni två i alla fall! Men det bästa av allt skulle ju vara om jag kunde besitta alla superkrafter... då skulle jag nog vara populäraste bruden ever. 



Kommentarer
Postat av: martina

ÅH, jag vill också kunna vara osynlig ! om jag är osynlig och du kan teleportera dig kan vi hjälpa varandra. (om det är sådär att jag följer med när du teleporterar dig och vice versa haha)

2011-12-18 @ 00:39:20
URL: http://martinapetterssonss.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0