dagen till ära...

...kommer jag få en liten fikadejt med möjligtvis två gamla vänner, två fina tjejer, två tjejer jag har bråkat så många gånger med, om vem som ska få spela the sims och vem som ska få sitta på sängen o vänta på hennes tur, thank god for laptops!

Så förhoppningsvis blir det lite bilder, både på mig och på dom! ikväll kommer jag förhoppningsvis inte få sitta hemma och spela the sims eller pilla mig i naveln som gårdagen bestod av. Okej, jag kollade idol med mamma också. Så helt waste of time var det ju inte! Men skulle va skönt att få göra något annat. Så vi får hoppas på att någon fin person lyfter luren eller slänger iväg ett sms där dom bjuder hem mig till deras casa. 
det är vad dagen kommer bestå av, see ya later

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0