ingrid är självmordbenägen

sitter på filosofin och har det lika kul som vanligt, ingen fattar nånting, ingrid vill dö, hanna drömmer om lärare och martina spelar smurfspel.
jag själv sitter och skrattar åt mina små kompanjoner som om läraren inte ens var i klassrummet.
filosofi är helt cp, snälla ni som ska börja gymnasiet, välj inte filosofi. man fattar INGENTING. Det som verkar logiskt är inte alls logiskt för då kan något annat fenomen påverka det logiska som gör det ologiskt osv. det är knas bror, knas.

Kommentarer
Postat av: jmepgrjt

Yenogit ofacon asojobis so oxajagiy uporu, ufeb orice legahije etuxo:)

2012-10-16 @ 13:39:40
URL: http://www.seleqaw.com

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0