inte bloggat på ett tag

har inte bloggat på ett tag, det kan vara för att jag haft en del att göra och inte orkat gå in på datorn över huvudtaget på kvällarna när jag kommer hem. men nu är det helg och snart är det lov! så nu jävlar så blire brogga! 

min lön kommer komma in den 22a har jag fått reda på, det är inte mycket pengar alls, typ 2000:-. är väldigt besviken. DOCK har gud hört mina böner och sist jag var på jobbet så fick jag reda på att mitt företag som jag jobbar åt (provoice) ska läggas ner i uppsala! SÅ JÄVLA UNDERBART. Det här betyder alltså att jag slipper sitta och bli utskäld från och med mitten av Januari. YES! love it. 

Så det är vad som hänt och inte. Har också fått windows 7 på min skoldator nu så har nada bilder. Men ska försöka fixa det också. Måste fixa min hy också. Fixa fixa fixa. hejochhå.

Kommentarer
Postat av: ÄÄÄSTER

vet inte om du kunde se mitt svar på min blogg, men såhär skrev jag! :D

jag köpte det på uppsala färg eller vad det heter! Om du står mellan forum och svava galleriorna så ska du gå upp mot gågatan så ligger det på din vänstra sida breve telia ;* finns massor av kul där !!

2011-12-16 @ 21:21:38
URL: http://esssterlahti.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0