JAG ÄR SÅ JÄVLA BÄST!!!

Jag har legat efter i skolan hur länge som helst, men idag så tog jag faktiskt tag i mig själv och gjorde en engelska analys på boken Fahrenheit 451, Discussion Essay om "When is the right time to get married" och *trumvirvel* Recension av the Boondock Saints!

tre hela uppgifter på 6 timmar, så sjukt jävla stolt över mig själv!! Nu har jag bara historian och lite annat smått och gått kvar och sen är jag fri från allt. Nästan. ♥



Haha jag ser ut som en transvestit, men the fudge. bjussar på den då!

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Och häftig design har du :)



Sköt om dig, kram!

2011-12-11 @ 23:29:20
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0