min lön kommer ta slut snabbt...

Sitter och funderar över varför mina pengar tar slut så snabbt och det är nog för att jag är så jävla sugen på saker hela tiden. Sen är jag rätt bra på att tappa bort saker/bli snodd på saker vilket resulterar i att jag måste köpa nytt. Min svarta halsduk som jag älskade över allt annat blev snodd i skolan (den som har den kan dö.) så var tvungen o köpa en ny för 199 spänn typ.. och då köpte jag en röd istället av nån anledning.

Hur som helst, här kommer lite saker jag kommer göra när jag fått min fina lön dagen innan julisafton:




så, ett par skor för 1700, och ny hårfärg! och lite andra saker... får ju lön den 23/12 så det är ju lagom till mellandagsrean! shitt.... dom kommer verkligen ta slut på en gång... :(


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0