Räddade lillebror från alla stretch-kläder...

Jag och min mor åkte och shoppade åt lillebror (hihihi det rimmade) idag! det blev - en hoodie, mjukisbrallor, chinos (!!!), 4 par jeans och en snygg tröja som va lite rock/emo aktig! Han var galet snygg i dessa kläder! Speciellt hoodien och chinosen. Ni vet när föräldrarna köpte ens kläder? så blev det ALLTID fel och ALLTID fula töntiga kläder från lindex lager avdelning typ. Där köpte min mamma ALLTID våra kläder. Dock har jag haft ett väldigt stort klädintresse hela mitt liv så det var mest söta klänningar och dylikt i min garderob.

Men min bror har fått stått ut med stretch-kläder. Mamma körde helt enkelt komfort före klass. Men nu har jag i alla fall räddat min brors kläd-öde lite! Kanske får någon bild på honom imorgon eller så! vem vet vem vet...
Jag fick också lite smått och gott, en ny ansiktskräm, ny make-up borttagningskräm (för EXTREEEEMT TORR HUD, yippie!) och en mascara.

tjoho tjoho. blev lite mycket text här men... ja, för den med mycket fritid kan ju detta vara ett kul inlägg.


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0