bajsiga människor

Varför snackar jätte många människor i gåtor? Hur fan tror ni att jag ska fatta vad ni menar?
"Se det som du ser på livet" man bara hur FAN vet du hur jag ser på mitt liv?
"Gick skit på jobbet idag, något tips?" "Se det som du ser på livet", tänk om jag ser mitt liv som en bajskorv då? Ska jag gå runt o tänka på bajs på mitt jobb då eller va?
SNACKA SVEDESE PEOPLE. Orkar inte, och sen när man frågar vad fan dom menar för att man inte fattar ett jävla skit, då säger dom "Tänk över det elvira, tänk ;)" Nej jag tänker inte tänka över det. Varför? Gåtor är det mest ologiska som finns i hela världen.

Kommentarer
Postat av: koko

Men om gåtan i sig var en fråga, är det då en gåta? Tänk Elvira, tänk.

2011-11-15 @ 23:19:50
URL: http://google.se

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0