Dag 10. Om jag blev snuskigt rik...

...skulle jag resa jorden runt. och jag skulle köpt så jävla mycket kläder och skor och kameror och bara gotta mig i att jag är snuskigt jävla rik.
Sen, efter jag egoboostat skiten ur mig själv skulle jag söka upp någon riktigt bra fond som hjälper fattiga barn i afrika och ge en väldigt stor summa till dom. Men det får inte vara någon skit fond som tar hälften och köper sig en jävla lexus, eller vad den där bilen heter. Utan en bra fond, som verkligen är på plats, som hjälper till, som bryr sig. För jag orkar inte massa tjafs längre, om jag nu skulle bli snuskigt rik måste jag väl ändå gjort något bra? eller? För jag vinner aldrig på triss... så det kan inte bero på det. Jag tror på karma, väldigt mycket. Gör du något bra - får du något bra. Gör du något dåligt - får du något dåligt som händer dig.

Så där har ni lite mer info om mig. Jag älskar pengar. Men jag älskar också gemenskap, trygghet, och jag vill hjälpa människor. Betyda något för någon. Så att ge bort pengar är inget problem, jag har stöttat rädda barnen genom o köpa en t-shirt som jag aldrig använt t.ex.
fattar inte varför jag inte använder den.... men jaja, nu ska jag sova. DÖÖÖÖÖR av huvudvärk. Bajs & kiss, hejdå.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0