Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn

haha den här har jag sett fram emot lite... jag har bloggat på två olika domän namn (elvirapihl.blogg.se & viralicious.blogg.se) och eftersom jag redan avverkat elvirapihl.blogg.se och inte vill låta som en 14 årig fjortis så satt jag länge o väl och funderade ut något smart och coolt namn som alla andra bloggar har. Men till slut så insåg jag att jag inte kommer kunna hitta något och skrev in "denharbloggensuger" på test och det funkade. Har inte kommit på något bättre än och kommer nog inte göra det heller haha! 

så det är den lilla historien... nu ska jag ner o äta frukost och sen skriva dag 12 eftersom jag missade o skriva den här igår! tjohooo vilket roligt liv jag har ♥

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0