Dag 12. Något jag ångrar.

Finns mycket jag ångrar och som jag skulle vilja gå tillbaka i tiden o ändra. Men sånt kan jag inte skriva här för det är alldeles för personligt för något man ska skriva i en vardaglig blogg. 

men något jag ångrar som jag kan skriva är att jag tog åt mig så jävla mycket av vad folk på internet sa åt mig. för när jag var 14 år så var bilddagboken.se (dayviews.com) den ultimata sidan och jag var som vanligt så sjukt fascinerad över hur mycket kommentarer folk kunde lägga om ens utseende! Så jag la självklart upp massa bilder på mig själv och fick både bra och dåliga kommentarer... och jag tog åt mig av i princip allting.
En dag så började jag snacka med en kille, och han tyckte ju att fjortisar var det snyggaste som finns (han var själv en liten partilletönt), och jag var ju så dum så jag trodde ju att om jag färgade mitt hår blondt och sminkade mig som en liten fjolla så skulle ALLA tycka om mig och jag skulle få så mycket kompisar och killar osv. 

Och det var det jag gjorde. Och kanske fick jag mer kompisar och massa killar, men det var ju fel kompisar och fel killar. Det var såna där "kompisar" som inte är ens kompisar utan som faktiskt bara är ens "kompisar". Och killarna behöver jag inte ens börja prata om. Låt mig säga såhär; min första pojkvän rökte på på bussen hem till mig och var hög som ett hus under hela vårt förhållande i princip. Är förvånad att han ens kommer ihåg mig... 

Men ja, jag ångrar att jag tog åt mig av allt det där internettjafset, så onödigt!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0