Dag 13. Någonting jag oroar mig för.

Att vara ensam. Det är något jag oroar mig väldigt mycket för. Att jag inte kommer klara mig själv när jag flyttar hemifrån, för nu när jag skaffat mitt första jobb så inser jag verkligen hur jag glidit runt på en räkmacka hela mitt liv. Jobba är inte kul.. det är tråkigt som fan, man får skäll i telefon varje dag och man vill bara kräkas på alla bittra människor där ute. Men jag hoppas ändå att jag inte känner så när det är dags. Att jag kommer klara mig själv, att jag kommer ha ett skit roligt jobb som jag vill gå till varje morgon, att jag inte alls är ensam, att jag har många kompisar som kan hålla mig sällskap varje dag haha, sånt där ... hatar att vara ensam. Det suger. hoho, men ja.. det är något jag oroar mig för i alla fall! 



Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0