Dag 14. Min största rädsla.

Den här är jävligt svår... för jag är livrädd för 3 saker. Så jag kan egentligen inte välja just en... om jag ska va riktigt petig så har jag egentligen 4, det är bara att jag klarar av den fjärde bättre än dom andra.
Vi tar en liten nummer ordning! (alltid lika kul, haha :D)
och denna gången kör vi vad jag är mest rädd för som etta och minst som fyra!

1. Mörker.
- Jag är LIVRÄDD för mörker. Jag är hellre hungrig på kvällen än går ner till mitt kök och gör en macka för det är bara äckligt hur rädd jag blir. Måste ha ALLA lampor tända och när jag ska släcka dom efter mig måste jag släcka dom supersnabbt och sen springa upp till mitt rum... Den rädslan har jag faktiskt haft ända sen jag var liten. Klarar inte av att vara ensam i ett mörkt hus, eller den enda som är vaken. Fyyy. En gång gick det så långt att jag inte vågade vända mig om i min säng för det kändes som om någon skulle döda mig.

2. Getingar.
- Getingar är det VÄRSTA som finns. HATAR HATAR HATAR. Kan dom inte bara dö? Snälla... uuhh. börjar skrika så fort jag hör BZZZZZZZ ljudet på somrarna. hahaha.. så jävla tjejig, fyfan.

3. Höjder
- Höjder har jag vart rädd för rätt länge också. Men det är inte så farligt egentligen. Jag kan utsättas för höjder men det är inget jag ser fram emot.
och såååååå, sist men inte minst, *trumvirvel* drumdrumduuu

4. Djupa vatten.
- Jag har inte tänkt så mycket på den här, för jag har alltid älskat o bada till exempel, åka båt o bada och sånt, det är något jag verkligen gillar! Men när jag började gymnasiet så blev jag kompis med en tjej vars största fobi är djupa vatten. Och hon fick mig att börja tänka lite... tänk om du är mitt ute på havet. Du har INGEN ANING om vad som finns där under vattenytan, vattnet är kallt som fan, och det är huuuur djupt som helst. Tänk om din båt sjunker? Tänk om nån äcklig fiskliknande sak drar ner dig under vatten ytan? Det känns ju så! Som om nån kommer dra ner dig. 

Men jag kommer nog aldrig sluta varken bada eller åka båt... men just o tänka tanken att det är så stort och djupt... uuh.. :( 



Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0