Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.

Haha alltså jag är ju ett Dragon Age fan så det bara skriker om det. Har spelat med alla klasser, försökt få alla kompanjoner/vänner.. tror jag har 1 kvar att få och då måste jag köpa till mig ett quest, ja ni fattar. Har kört ettan kanske 4-5 gånger och tvåan 4-5 gånger. Tycker att tvåan är minst lika rolig som ettan, fast jag sett att det är sjukt mycket klagomål på tvåan. Folk tycker att den är tråkig, att gubbarna och landskapen är fula och att spelet känns gammalt. Jag tycker snarare att spelet känns nyare, och om man spelar som rouge är dom mycket snabbare än i ettan. Du kan i princip döda ett monster på två sekunder om du är hög lvl. såå... men ah det är nog mitt favoritspel!

sedan köpte jag Alice - Madness returns för några månader sedan och det är SÅ JÄVLA GRYMT! Älskar det spelet. Galet coolt, jävligt twisted men det är bara najs. Så det är två spel jag gillar galet mycket! :D

Spelar bara på xbox 360 och heter där sweetvirginity. Spelar COD ibland då min lillebror spelar det. Han har battlefield bad company också så om nån känner för att skjuta ner mig så är det bara att höra av sig! ;)



Kommentarer
Postat av: Carl

Om du gillar Dragonage lär du väl gilla Skyrim? :D

2011-11-13 @ 18:28:53

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0