Dag 21. Min favoritplats.

Min favoritplats är mitt sommarställe som ligger i högakusten, norrland. Det är en fin och charmig liten fiskeby som heter Bönhamn där min morfar äger en jättesöt fiskebod! Det är de perfekta stället att åka till när du bara vill koppla av, kanske ta en tur i morfars båt eller sola och bada i havet. Jag har en liten dröm om att nån gång få ta med mig min framtida pojkvän dit ut, jag har mitt eget rum på nedervåningen, man kan gå fina promenader och kolla på solnedgången (sånt där som nydumpade tjejer oftast hatar mest på hela jordklotet), sedan om man vill kan man ta sig en lång promenad till en liten insjö som vi brukar bada i. Allt är supervackert och jag önskar verkligen att jag får uppleva det med någon mer än min familj nån gång i framtiden! 



vi bor i stugan som är längst åt höger :D

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0