Dag 26. Berätta om din första kyss.

Åh min första kyss... :love: den här är ju lite knepig, beror på om man menar första pussen av en kille eller kyss/strul. haha strul... så jävla fult. hångel är också fult förresten. men jag tror jag kör på min första TUNGKYSS (ännu fulare haha). 

Jag var 14 år. Min pojkvän var en drogmissbrukande snygg kille från Vallentuna. Han var rolig, charmig, snygg och öh ja.. snäll, hoppas jag. minns knappt! men jag minns vårat första strul. Vet inte om han hade gjort det förut, jag hoppas inte det för i sånt fall borde han vart bättre. Det var tungor överallt och det var för öppna munnar och absolut inte ett okej första strul. Men det var roligt, och jag var helt pirrig efteråt haha! :P

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0