Dag 27. Mina favoritbloggar.

vi har självklart "kändis"-bloggarna som jag försöka hänga med på. Förr var det ständigt läsande på både kissie, dessie, paow och allt vad dom nu heter. Men idagsläget så läser jag en blogg som heter Keela.se, hur cool och grym tjej som helst! älskar hennes stil och tycker hennes blogg är mysig att trilla in på lite då och då.
Sen läser jag foki och kenzas, men inte så mycket mer än det. Kikar in på steena-lees ibland för att kolla om hon lägger ut biler på sin unge (vilket hon aldrig gör). 


men mina absoluta favoritbloggar är självklart mina vänners bloggar:
(klicka på bilden om du vill läsa bloggen)

Hannibanani


Martini! 


Cecilia 

puss på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Bex

Jag har ju också blogg.. :(

2011-11-22 @ 23:02:42
URL: http://draumr.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0