dag 29. såhär ser en vän på mig

i lite mer än ett år har jag känt Elvira, Viret, "den lilla tjejen".
det hela började med gymnsiet, jag spanade över skolgården och fick syn på Elvira. jag tänkte att "fan vad snygg hon är, hon lär vara bitchig". och det var hon. haha nej, skojade. men efter lite om och men blev vi vänner ändå, då såg vi ut ungefär såhär:
Elvira är skön och underfundig filur, med ständig kaffeabstinens och alltid ett leende på läpparna. HAHA. nejmen Viret är fett jävla skön.
vi har bråkat lite, skrattat mycket och vart på flertalet sugiga fester tillsammans. när jag ska ut i kylan för en cigg är det oftast Viret jag ringer och snackar skit med, för hon är en sån där gurl som man alltid har något att prata om med. vi gnäller på jobbet (även om jag slutat), gnäller på plugget och gnäller lite i allmänhet.
Elvira påminner mig lite om en Angry Bird (hata mig inte nu kvinna!). liten, farlig och hon kan se förjävligt arg ut men egentligen är hon fedt snäll och positiv. och hon brukar attackera gröna grisar. typ.
jag hoppas att Elvira tycker att hon är lite best hest som jag tycker att hon är, och att hon alltid fortsätter skutta runt och vara sådär glad som bara Viret kan vara.
SÅ SER JAG ALLTSÅ PÅ ELVIRA. jävligt bäst, glad, arg när hon inte dricker kaffe, hatar gröna grisar och en vän jag hoppar få med med länge, länge. OCH hon kan citera hela scenen med äglarna ur Björn Bröder med mig, det säger ju allt liksom.
så lär jag ju vara sådär töntig och länka till min blogg också, där kan ni få se ocensurerade bilder på cheyen. hett tips liksom. MIN BLOGG
jag och Viret spelar schack. jag ba "skärp dig nu och fokusera" men hon ba flummar.

Kommentarer
Postat av: martina

åh värsta gulliga inlägget OHMYGOD

2011-11-29 @ 10:59:31
URL: http://martinapetterssonss.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0