Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna

(bara ett snabbt inlägg innan jag glömmer)
Fotboll, stod i mål för att jag inte orkade springa, och eftersom ingen jävel gjorde mål så behövde jag inte göra ett piss. Klarade det i ungefär 3 veckor.
Dans, en sport jag fortfarande gör och tycker är skitkul! Dock har jag tagit en paus nu denna termin då jag behöver fokusera rätt mycket på skolan.
Innebandy, skit kul sport, saknar som fan. Var t.o.m på innebandy läger då jag gick på det! Kanske man ska börja igen tro....
Ridning, har ridit sen jag var 6 bast, gör fortfarande ibland men går inte på ridskola eller liknande. Min mamma gör dock! Så ibland följer jag med för att få kolla på eller bara få tänka på annat.
Det var de, ingen mer sport för mig. Om man räknar gymmet som en sport så har jag också gjort det ca 2 gånger i mitt liv. Va inte min grej riktigt......

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0