dö i den pissiga moderatfamilj ni kommer ifrån.

Har fått rethosta som fan.. hostar typ hela tiden och varje morgon när jag vaknar så känns det som jag ska spy när jag sväljer. så sjukt jävla mysigt!!
Vad är annars upp då? Jo jag gick till mitt jobb idag. Mitt nedrans jävla skit jobb som telefonförsäljare och försökte få ändrat schema. Vet ni vad dom sa då, mina kära vänner? Jo dom sa såhär

"Om du inte klarar av att jobba tre gånger i veckan kanske du inte borde jobba här alls." 

Jaha okej. Öh så ni hade tänkt er att sparka mig för att jag får IG varningar i ämnen, inte får mitt studiebidrag och mår allmänt piss för att jag stressar sönder mig själv? JAHA VA KUL. 
I.d.i.o.t.e.r. 

Dö i den pissiga moderatfamilj ni kom ifrån. Snälla. 
Och nu kanske ni jobbiga jävlar sitter och tänker "Jaha, men dom har ju rätt, om du inte klarar av arbetstiderna så borde du inte jobba där" Men då vill jag bara berätta för er att när jag kom in till arbetsintervjun så var det här det första min chef sa till mig "Eftersom vi har väldigt många unga anställda så kommer vi självklart ha hänsyn om ni inte kan jobba tre gånger i veckan eller behöver skippa ett pass eller två för att plugga". Jo tjena. 

fml fml fml. nu ska jag lyssna på DIE MF DIE - Dope och tänka på mitt jobb. FU.

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0