EN MÅNAD KVAR!!!!

TILL JULAFTON!!! Jadå, på söndag är det första advent och om fyra veckor är det julafton! åh så kul det ska bli! jag har ganska många julklappar på min lista, allt från polaroid kamera till tofflor man värmer i micron. 

Imorgon eller på söndag ska jag och mamma julpynta lite i huset, eftersom vi inte fått upp en häck runt huset än så kör vi lite amerikanskt och sätter en krans på dörren istället :)

nu har jag engelska, och sen historia och sen åker jag iväg och jobbar! ska gå in o fråga om jag får börja jobba direkt istället för att vänta till klockan 5... hoppas det går! då får jag kanske sluta lite tidigare också.. hurray :D

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0