fiesta imorgon och pengarna är slut..

fick pengar för ca 2 veckor sen och dom är redan slut. varför kan jag ALDRIG hålla i pengar? Åh.. och självklart skulle det var 50% på allt på hela bikbok just idag då alla mina pengar gick om intet... kunde inte ens köpa en vit bh för 64 kr som de va foundation fläckar på. Känns ju jävligt bra....

Det är iaf fiesta imorgon, kattes manskör håller något tjossan hejsan så jag hoppas att det blir röj! Skulle va skönt att bara få chilla en kväll. Glömma alla problem o ba YIIIIIIHAAAAAAAAAAA MOTHERFUCKERS!!!
Frågan är bara vad fan jag ska ha på mig... ska försöka köpa ett par jeans imorgon i alla fall. Mamma kunde betala dom!
Har köpt en primer idag också. En från bodyshop... jag hoppas den funkar. orkar inte med min hy längre. orkar inte med nånting längre, känns som jag bara blir tjockare o tjockare för var dag som går. vill vara smal o smärt som alla andra tjejer i hela jävla Uppsala.. haha blev lite känslomässigt här känner jag, men jaja. 

hade artikel prov idag också, gick bra hoppas jag. orkar inte om jag får IG på ett prov där jag (som ättling till en journalistsläkt), borde ligga på MVG. blääääääääääää. BLÄBLÄ BLÄBLBDFÄBKOIWEYIGKVWOKG. Hejdå bloggjävel.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har EXAKT samma problem med pengar! HATAR DE! När jag inte har något då ba: ÅÅH DE VILL JAG HA, ÅÅH DET ÄR REA! Sen när jag har så ba: ååh nej de vill jag inte ha, ååh vad allt är dyrt! :((((

2011-11-10 @ 20:02:34
URL: http://fanticious.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0