gråter över att jag inte är 18+

Om jag vore 18+ skulle jag inte sitta här hemma och precis kollat på idol som jag slutade kolla på för två år sedan.
Om jag vore 18+ skulle jag kunna ha ett riktigt jobb som inte gör så jag blir självmordsbenägen.
Om jag vore 18+ skulle jag kunna tatuera mig och pierca mig hur mycket jag vill.
Om jag vore 18+ skulle jag kunna gått till flustret ikväll och kollat på Adrian Lux och dansat och skrattat. 
Om jag vore 18+ skulle mitt liv vara så jävla bra. Fattigt, men bra. 

bajs.

Kommentarer
Postat av: martina

kände precis samma sak igår... 18+ skulle vara så jävla gött, fast jag sa 25- för jag vill inte vara gammal haha

nästa gång Adrian Lux spelar så ska vi vara myndiga och röjiga !

2011-11-19 @ 15:39:14
URL: http://martinapetterssonss.blogg.se/

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0