aina kom och gjorde KAOOOZZ

Så, helgen har vart helt okej! I fredags skulle jag och martini på fest som katedralskolans manskör hade ordnat. Så kommer vi dit och det är feeeeett mycket folk. så vi tänker "okej, vi väntar lite tills kön blivit lite mindre". Det blir den inte. Utan runt kl 21:30 kommer polisen. vi ba aha okej.. vafan är detta? så vi bestämmer oss för att vänta tills polisen dragit. 
Efter ett tag så går vi fram till en kille och frågar vad som händer, då visar det sig att det är fett många som kommit dit och trott att dom kommit in fast man var tvungen o ha biljett. Alltså vem fan kommer utan biljett och tänker "Ööh jag typ ska in på festen ööh.. alltså jag är ju 15 typ asså öh... hurp" ÅH!! Så när småungarna hade fattat att Aa okej vi kommer inte in, då försökte dom bryta sig in genom fönster och bakdörrar. dom stod o bankade som fan på hela huset så arrangörerna var tvungen o RINGA POLISEN?! klockan fucking halv 10. Vad i helvete. 

Hur som helst, när polisen dragit så väntar vi lite, och efter 10 minuter är HELA utsidan fylld av fjortisbrats igen, och polisen kommer, igen. så efter mycket om och men så förstörde alltså alla fjortisar för ungefär 200 pers. BRA JOBBAT ERA JÄVLA IDIOTER! 
Vi drog i alla fall till stan och hade det jävligt roligt ändå! Fulla och glada och helt borta, men jävligt roligt! Fick också världens käftsmäll på vaksalatorg så mitt anzikt är knaoz :( fast svullnaden börjar avta.. så kommer nog vara helt återställd imorgon! :D 

nu ska jag lyssna på musik och kolla tatueringar. wooohoooooo!!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0