idag och igår

Igår jobbade jag och var med koko! Gick rätt bra på jobbet, var roligt i alla fall! :D
Idag tog jag en paus från allt som har med verklighet att göra eftersom jag vaknade upp och fick panikångest över att allt är så stressigt... så mamma bad mig ta det lugnt idag! Så, jag tog en dusch, rakade benen, smörjde in mig och nu känns det som jag ALDRIG vart fräschare i hela mtit liv hahaha... ska iväg till stan och försöka köpa mig en parfym.. kostar typ 200 spänn bara så ska försöka få ihop 50 kr av någon... eller några. haha :) så om nån ser detta och har lite pengar att låna ut skulle det vara sjukt nice! Vi snackar typ 40 spänn här... PLEASE PEOPLE?!!
jaja, over and out

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0