idag och imorgon

idag är det lördag men inte vilken lördag som helst utan SUPERLÖRDAG PÅ JOBBET! 
Vilket innebär att dom bjuder på pizza, piskar oss i 6 timmar och sedan låter oss gå hem och må dåligt resten av kvällen. Nej nu tog jag i, jag vet faktiskt inte vad som kommer hända idag förutom pizza-grejen. Ikväll får jag finbesök här hemma vilket också innebär att jag måste snabb-städa medan min gäst håller sällskap någon annan stans... hmm

Imorgon kommer dagen likna denna dag, jag kommer jobba 12-18 men förhoppningsvis kommer jag få sluta 15 för att hinna springa och se fyrverkerierna i botaniskaträdgården här i Uppsala, Chris Medina skulle sjunga också så det kan ju vara lite cool och se! Då kommer antagligen ni få en del bilder också :D men nu ska jag ner o äta frukost och fråga om min farmor kan skjutsa mig till jobbet sen... 



Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0