John Fogerty och massa, massa, MASSA plugg.

Varför började jag jobba, när jag slutade dansa för att ha mer tid att plugga? Det var ju därför jag slutade, så jag skulle få mer tid. inte mindre. MER.
Idag fick jag reda på att vi har 5 inlämningsuppgifter, 3 prov och 2 redovisningar som ska vara inlämnat och klart inom loppet av en och en halv vecka. Det känns ju JÄVLIGT bra planerat av Lundellska skolan. (inte inte inte INTE.)
Så jag fick ta mig till jobbet och fråga om jag kunde få gå hem o plugga istället, vilket jag fick. Så idag och imorgon blir det inget jobb, bara plugg. (kul, kul, kul).


Tror det blir friends, försöka värma upp sig (frysit sen jag kom hem), och lyssna på john fogerty istället... 


Har ingen annan bild, orkar inte ta en seriös. Ser ändå bara ut som ett fansk. Hej

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0