positiva jobbnyheter!

Så, jag gick till jobbet idag, nervööös som fan att dom skulle sparka mig för att de va typ tredje gången jag bytta schema ändring osv, men det gick bra. fick hela fikarummet att skratta då jag kom in i fikarummet med oskyldblick, plutade med läpparna och sa ledsamt "Eriiik... jag vet att du kommer hata mig ännu mer nu... men jag kan inte jobba idag heller :(((" haha, han skrattade bara o sa att han inte hatade mig alls ( :D :D :D :D :D ) och att jag skulle snacka med THE BOSS (oskar). 
så jag snackade med THE BOSS och ändrade mitt schema. så i helgen jobbar jag både lördag (superlördag wohuu, dom bjussar på piazza ♥).

Fick också reda på att min lön kommer på fredag, 450 kr, what uuuuperz. (det är från första dagen då jag jobbade typ 3 timmar och sålde sex stycken ordrar. like a boss.) 

så, nu är jag rik, stressad och lite lyckligare. WOHO!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0