torsdaag

Idag är det torsdag... jag är trött, seg, ovillig men samtidigt ganska taggad på skola... dock har vi 3 ämnen idag. Text kommunikation, Engelska & Historia. Engelskan har vi haft ett jättestort projekt i som jag inte gjort klart, det skulle vart inlämnat förra fredagen (den är fortfarande inte påbörjad) och i historia har vi jobbat med ett arbete som ska vara inne idag, inte heller påbörjat.. så vad gör man då, när inget är klart och man inte har någon tid i världen att göra klart? Stannar man hemma och gömmer sig eller åker man dit och möter sina problem?

Frågan får hänga kvar en stund medan jag går ner och äter frukost...

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0