Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta



Jaha 10 fakta.. vafan
1. Jag älskar nästan all sorts mat, förutom en sak som väldigt många finner gott men som jag finner som äckligast i hela världen: Potatisgratäng.. uuh....

2. när min mamma o pappa försökte klura ut ett namn till mig ville min pappa att jag skulle heta Linn, efter hans stereo...

3. pluggar sam-media på lundellska i Uppsala (jätterolig fakta, eller hur?)

4. Bott i Uppsala hela mitt liv. (det är nu ni ska tycka synd om mig)

5. vill besöka hela världen, helst alla länder som finns.

6. tror på övernaturliga saker/att om man önskar sig något väldigt mycket och länge, så får man till slut som man önskat.

7. är besatt av tatueringar och piercingar och har planer på att tatuera hela ryggen (backpiece)

8. kom nyss på att den här faktan inte behöver handla om mig så kan ju berätta för alla att om man släpper ner en enkrona från eifelltornet i paris kan det genomborra ens skalle. Bara så ni vet liksom.

9. Vill bo utomlands när jag blir äldre, england, frankrike, italien, USA.. nån av dem.

10. jag älskar att läsa, rita, fota, sjunga, lära mig nya saker. men jag hatar att göra fel. så därför har jag svårt att ens ta tag i nånting av dessa hobbys, förutom dansa och fota för det vet jag att jag kan redan...

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0