Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.

Jag har ingen specifik person som har "gjort" mig till den jag är. Har fått klara mig på egen hand, tagit tag i mina egna problem och gjort det jag tyckt känts bra. Så någon som haft stor påverkan på mig är jag själv... men någon som alltid kommer stå mig nära är min mamma, hennes motto har alltid varit "Tänk själv", så det är vad jag fått höra hela mitt liv.. så jag och min mamma har väl på något sätt hjälpts åt att göra mig till den jag är idag!

och där va mitt väldigt tråkiga svar haha! :)


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0