Dag 6. Om 10 år...

Om 10 år är jag 27, och jag hoppas verkligen att jag då har träffat min framtida man, jag hoppas att jag iaf har planer på att skaffa barn (om jag inte nu har barn redan), jag hoppas att alla i min närvaro mår bra och jag hoppas att jag inte har fastnat på något universitet någonstans för att jag rest i 5 år.
Jag hoppas att jag har rest dit jag vill resa, se det jag vill se. Jag hoppas jag bott någon annanstans än Uppsala, typ som göteborg, skåne nånstans eller kanske sthlm området.. jag hoppas jag sett många konserter, upplevt en massa saker!
Jag hoppas jag jobbar inom något som innebär att jag får fota eller skriva mycket... kanske författare eller journalist.
Men framförallt hoppas jag att jag börjat skaffa familj. För det är nog en av dom saker jag längtar till med att bli "vuxen" :)

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0