david bowie och längtan efter bakis pizza

För att alla ska förstå så har jag absolut inga bloggdesign skillz kvar, så det är därför jag inte orkat fixa till bloggen så mycket. Så det blir vitt och svart och svartvita bilder tills jag fått ett grepp om hur jag vill ha det osv.
ska försöka kika runt på olika bloggar idag och kolla efter inspiration!

för övrigt så är jag bakis och skulle kunna betala någon 300 spänn för en pizza. Eller kanske 250... men hur som helst, tar ut min längtan efter pizza över david bowie och U2, bland andra.

Hoppas alla haft en skitkul helg!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0