hej jag heter bengt och jag jobbar på en knappfabrik

Okej. Dagen sumerar jag med VÄRLDSBÄST. nej okej inte världsbäst, det är typ storm ute så jag fick pina mig genom piskande regn och hårdaste vindar för att ta mig hem. det tog mig hela 10 minuter. (brukar klarat på 6)

I alla fall så vaknade jag upp, solen sken inte. och om den gjorde det så vet jag inte för jag var i princip sovandes hela vägen till skolan. kunde heller inte känna mina händer när jag drack kaffe så var nära att spilla ut allt...

annars så har jag haft en normal skoldag, lektioner hit och dit, sushilunch med mamma och sedan filmkunskap. Fick också reda på att jag har anställningsintervju på fredag 13.20!
har också lagat mat, hjälpt lillebror med läxan och laddat ner harry potter the death hollows part 1. (nej jag har inte sett den och ja jag är efter.)

hoppas er dag varit lika VÄRLDSBÄST som min!

P.s dagens ♥: raggsockor. bästa, någonsin.


dessa är stickade av min farmor (♥) och också en födelsedagspresent!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0