människan är äcklig ibland

Jag förstår verkligen inte, hur folk kan vilja vara elaka mot djur. Jag säger inte att jag är djuraktivist, men faan va hemska saker människor kan få för sig o göra. Jag har sett en hel del, hundar som blir nedslängda från broar medan människor bara skrattar, djur som blir praktiskt taget misshandlade för att vi idiotiska människor ska gå runt o bära fula pälsjackor. Vem fan vill ha en äkta pälsjacka? Vem FAN kan gå runt i en äkta pälsjacka utan att känna sig som största mördaren i världen? Är ni idioter eller är ni bara otroligt omoraliska? Det kanske är samma sak, men ändå.

Behövde skriva av mig lite, blev så jävla förbannad när jag såg en bild på en hund på facebook, som hade blivit fastknuten till en bil och ägarna hade "glömt bort det" och kört iväg. Hunden hade stora köttsår över hela kroppen, blev så sjukt förbannad. Vem gör sånt? VEM?!  Dock kommer hunden klara sig och bli adopterad så fort den har läkt klart helt..

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0