min första lön ska användas till....

....hårfärg och nya extensions!
ska bli rödtott, eller ja... brunröd iaf! tror det kommer bli snyggt... lite färg, lite liv.. nu känns det bara så grått och snuskigt. Ska också klippa mig har jag tänkt rätt länge, uppklippt som vanligt med lite snelugg. haha tröttnar aldrig...
Dock måste jag spara lite av lönen till inget mindre än en biljett till värmen! Jag o le familia ska kanske åka iväg till egypten på sportlovet! (vet, det är typ i februari men ändå!) kommer bli skit najs om det går! :D Har längtat efter att åka utomlands i hundra år känns det som... vi åkte i och för sig till Paris i våras men har redan varit där så det var inte så jätteroligt... + att mina favoritskor gick sönder då också :(
hur som, här är dit vi kanske ska åka:

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Hej, jag skulle vilja be dig om två sekunder. Bara gå in här och tryck på bilden, sedan kan du stänga ner eller vad som helst! Snälla ♥

http://mmeeli.se/2011/october/jackan.html

2011-10-30 @ 20:56:00
URL: http://mmeeli.se

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0