möblerat om lite...

så nu har jag möblerat om klart... vi får se om jag kommer ha såhär eller ändra men det känns rätt okej ändå! :) ska flytta på lite hyllor som sitter precis ovanför min säng bara men sen så tror jag nog att jag kommer trivas bra!
Jag är största perfektionisten i saker jag vill få bra, typ som när jag ska lära mig något eller fixa saker. Så att möblera om mitt rum var ju rena rama dödssituationen. Det var skrikande o gråtande och gud vet vad. Jag vart aldrig nöjd med något men till slut så... vart det i alla fall såhär:
Så!
Om ni vill se "före" bilderna så är det bara att scrolla ner till mitt städnings-inlägg! så såg det ut innan!

Kommentarer
Postat av: Ting

this your crib? O.O

2011-11-01 @ 12:36:56

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0