nya kategorier på bloggen!

Har satt ut nya kategorier på bloggen.
dem är följande:

- random babbel - här skriver jag bara massa random babbel.

- idag träffade jag..... - skriver om vem jag träffat idag, många bilder utlovas!

- i kameralinsens värld - lägger ut enbart bilder jag tagit i fotografiskt syfte.

- massa musik - skriver om musik, recenssioner, videos, låtar, band mfl.

- "mode" eller vad man nu ska kalla det... - lägger ut outfits, kläder jag inhandlat eller bara stilinspiration.

och sist men inte minst:
- mina tankar - mycket personligt kommer skrivas här, framtidsplaner, åsikter, om ni vill veta vad jag tycker om saker så är det här stället ni går till. fråga gärna något också som jag kan skriva om!

Och det var det, nu ska jag lägga mig i sängen o drömma om pizza. Är för jävla hungrig....


nån random bild från när jag hade fakedreads... blond var jag också!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0