olivolja i håret och tandkräm på finnar

Då har jag ÄNTLIGEN fått en profilbild (som jag kommer ändra), på bloggen.
bara tillfälligt, kommer antagligen någon gång i framtiden ta snygga bilder på mig själv som kan läggas upp som header och profilbilder m.m, men inte just nu.

För övrigt har jag inte gjort ett skit idag... förutom att testa på "olivolja i håret" kuren, får se hur det kommer gå... huskurer brukar inte va min grej, minns när jag var 14 bast och min kompis tyckte jag skulle testa ha tandkräm på mina finnar så dom torkades ut. Jag såg ut som en soltorkad tomat dagen efter, haha!

Slänger väl upp någon bild senare idag!

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0