R&B, välkommen tillbaka!

En av mina absolut största idoler är Beyoncé, hon är en sån stor inspirationskälla och en av dom bästa rösterna vi har idag, enligt mig. Hon är också en av dom bästa sångerskorna inom R&B och hiphop, hon står för något och man kan verkligen höra känslan i det hon sjunger.

Dock lyssnar jag nästan på allt från R&B till Screamo eller 80'tals dängor. Eftersom jag dansar så kanske det har lite med att R&B alltid ligger på topp... jag har dansat koreografier till fyra Beyonce låtar, Halo, If I Were A Boy, Sweet Dreams och Irreplaceable :)

Och självklart älskar jag hennes nya album "4"!


Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0