seg

är hur seg som helst idag... finner inget intressant överhuvudtaget, musiken är dålig, filmerna folk tipsar mig om suger, hemsidorna jag är inne på är döda. inget lever what so ever. så jag tänker dra mitt sega arsle ut och hämta min moped som står vid danmark kyrka. (500 m härifrån i princip haha), köra hem den och sedan åka till martina och hämta lite stuff jag lämnade där igår.
på vägen hem kommer min papppa stanna på willys för att köpa diverse frukost tillbehör som jag blir måttligt irriterad över att vi inte har hemma...

annars va klassfesten igår nice, folk drog jävligt tidigt dock men det var kul så länge det varade! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0