sleeping my day away

börjar kl 3 idag, finare kan det inte bli. sen börjar jag mitt höstlov imorgon så vi får i princip 2 veckors höstlov! SÅ JÄVLA UNDERBART.
ska fjäska till mig lite pengar också från mamma och pappa så jag kan göra roliga saker på höstlovet här..
idag ska jag träffa Adrian och äta nachos på huset, tar med kameran så ni får lite snygga bilder också!


nån knasig bild från när jag var blondin, min kompaktkamera är tyvärr sönder (igen)
och min cam på datorn är också sönder, så det blir inte mycket bilder än för jag
orkar inte släpa på systemisen hela tiden...

peace out

Kommentarer

Lämna en kommentar så blir jag superdupermegaglad!

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (publiceras inte)

URL/din bloggs namn, så får jag också något att läsa c:

Skriv, skriv, skriv!

Trackback
RSS 2.0